, ,

Madzia & Maciek

16:42

Z Maćkiem znamy i lubimy  się od czasów studiów, ale nasz kontakt rozluźnił się już dość dawno.  Dla tego kiedy napisał do mnie, że bierze ślub i chce żebym go uwieczniła na zdjęciach, bardzo się ucieszyłam. A po tym jak z Madzią, jego narzeczoną, wtajemniczyli mnie w szczegóły wydarzenia okazało się, że całkowicie wpasuje się ono w mój ulubiony styl - rustykalny z dużą ilością kwiatów i pięknych naturalnych ozdób. Od razu wiedziałam, że te fotografie będą jednymi z moich ulubionych tego roku. Ślub ten był także niezwykły pod względem miejsca, ponieważ odbył się w cudownym drewnianym kościółku na terenie rezydencji Prezydenta RP w Wiśle. Mieliśmy też szansę zobaczyć samą rezydencję, a nawet zrobić w niej kilka zdjęć i muszę powiedzieć, że robi wrażenie. Na plener wymyśliliśmy stylizowaną sesję zdjęciową w starodawnym atelier fotograficznym, które przygotowaliśmy sami od a do z. Madzia i Maciek przynieśli też kilka swoich gadżetów (między innymi podświetlany znaczek "&" który nas urzekł już na ślubie) a całości dopełniła zawsze klimatyczna girlanda z żarówek. Chociaż pogoda za oknem w dzień pleneru była bardzo nieciekawa, to udał się on znakomicie :)     
P.S. Zapomniałam dodać, że Madzia i Maciek jako wielcy miłośnicy podróży prowadzą konto na instagramie gdzie wrzucają zdjęcia inspirowane pomysłem Murada Omanna, pod nazwą @follow_us_project i w krótce po ślubie znalazło się tam zdjęcie, które dla nich zrobiłam - Madzia prowadzi Maćka przed ołtarz - czy to nie romantyczne? :D 









































































































You Might Also Like

0 komentarze